سه و نیم روش ایجاد مزیت رقابتی برای رستوران و کافی شاپ

برندسازی رستوران و بازاریابی رستوران به طور اعم و ایجاد مزیت رقابتی به طور اخص یکی از موارد کلیدی در راه اندازی رستوران یا مدیریت آن است. داشتن حداقل یک مزیت رقابتی می تواند عملیات برندسازی رستوران یا کافی شاپ را سریع تر کرده و در جذب مشتری و افزایش فروش موثر باشد. فرایند برندینگ رستوران بدون داشتن مزیت رقابتی کاری فوق العاده سخت و تقریبا ناممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *