مدیریت سیستمی رستوران و کافه

یکی از نیازهای ضروری صنعت رستوران، مدیر رستوران متخصص و متعهد است. مدیریت رستوران از جمله مشاغلی است که همیشه جزء دغدغه های اصلی یک رستوران دار بوده و هست. اما در عوض وجود یک دوره آموزشی جامع و کاربردی از نیازهای ضروری مدیران رستوران و حتی خود رستوران داران و کافه داران است.
افول بسیاری از رستوران های خوب و حتی رستوران های زنجیره ای در سال های اخیر و همچنین ورشکسته شدن بسیاری از فست فودها، رستوران ها و کافی شاپ ها در همان ماه های آغازین فعالیت را می توان گواهی بر فقدان دوره های آموزشی کاربردی و همه جانبه رستوران داری و مدیریت رستوران دانست.
لذا به نظر می رسد همانگونه که روز به روز نیاز به مدیران رستوران کارآمد و حرفه ای بیشتر می شود، نیاز به دوره های آموزشی با کیفیت مدیریت رستوران و کافه نیز افزایش می یاد.

مدیریت رستوران چیست؟

مدیریت رستوران به فرآیند اطمینان از سودآوری، کارایی، رضایت خریداران و رعایت مقررات ایمنی و بهداشتی مربوط به رستوران اشاره دارد.
بنابراین مدیران رستوران طیف گسترده ای از وظایف نظیر موارد زیر را بر عهده دارد:
_ مدیریت مالی ( برنامه ریزی، بودجه بندی، پیش بینی و گزارش دهی)
_ مدیریت بازاریابی (جذب مشتری جدید و حفظ مشتری موجود)
_ مدیریت منابع انسانی ( استخدام، آموزش و نظارت بر کارکنان)
_ مدیریت ارتباط با مشتری
_ مدیریت تولید و کنترل کیفیت

چرا باید دوره مدیریت رستوران را بیاموزید؟

شاید برای کار در رستوران به عنوان مدیر رستوران به مدرک رسمی احتیاج نداشته باشید، اما آنچه مسلم است این است که جایگاه مدیریت رستوران با مسئولیت بسیار بالایی همراه است و برای موفق شدن در مدیریت رستوران در دوره کنونی، بر خلاف گذشته، مستلزم دانش پیشرفته تری نسبت به قبل است. به همین دلیل رستوران داران می بایست در هنگام استخدام مدیر رستوران، مدیرانی با ترکیبی از تجربه و دانش رسمی استخدام کنند.
دانشی که شما در طی دوره آموزشی مدیریت رستوران بدست می آورید نه تنها در یافتن شغلتان کمک شایانی می کند، بلکه به پیشرفت شما سرعت بیشتری می بخشد.

دوره آموزشی مدیریت سیستمی رستوران

با توجه به مطالب فوق گروه رستومارک اقدام به طراحی دوره آموزشی مدیریت سیستمی رستوران به منظور برطرف کردن نیاز صنعت رستوران و همچنین ارتقای دانش مدیران رستوران و رستوران داران نموده است. گروه تخصصی رستومارک در طراحی دوره آموزشی مدیریت سیستمی رستوران با توجه به پهناور بودن کشورمان، نهایتا به این نتیجه رسید که برای راحتی و سهولت تمامی رستوران داران و مدیران رستوران در دسترسی به این دوره آموزشی، دوره آموزشی مدیریت رستوران را کاملا به صورت غیر حضوری برگزار نماید.
گروه رستومارک با توجه به نیاز مدیران رستوران و رستوران داران و در نظر گرفتن سطوح مختلف مالی و مدیریتی این عزیزان، دوره آموزشی مدیریت رستوران را در سه سطح برنزی، نقره ای و طلایی تعریف نموده است که هر کدام به شرح زیر می باشد.

1. دوره آموزشی مدیریت سیستمی رستوران( سطح طلایی)

با جرات می توان گفت این دوره یکی از بی نظیرترین دوره های مدیریت رستوران می باشد که علاوه بر آموزش، شامل کوچینگ نیز می باشد. این دوره به مالکان و مدیران رستوران های بزرگ و بخصوص رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فودهای زنجیره ای توصیه می شود.
مدت این دوره آموزشی که بخش های آموزشی آن به صورت غیر حضوری انجام می شود حدود 300 ساعت آموزشی است که با تنوع آموزشی بسیار جذاب و کاربردی طراحی گردیده است.
یکی از نقاط قوت این دوره این است که در انتهای دوره نرم افزار مدیریت سیستمی رستوران به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.
نرم افزار مدیریت سیستمی رستوران به مدیران رستوران و رستوران داران در مدیریت بهینه رستوران و مدیریت از راه دور کمک فراوانی خواهد کرد. به این معنی که رستوران داران با کمک این نرم افزار بدون حضور در محل رستوران، می توانند از هر جا، تمامی فرآیندهای رستوران و پرسنل و مشتریان را رصد و کنترل نمایند.

برخی از سرفصل های این دوره:

مدیریت مالی ( برنامه ریزی، بودجه بندی، مدیریت هزینه ها، گزارش دهی)
مدیریت منابع انسانی ( استخدام، آموزش، نظارت، بهره وری و …)
مدیریت تولید و کنترل کیفیت
مدیریت بازاریابی ( بازار شناسی، بازار سازی، برند سازی، تبلیغات و …)
آموزش و اجرای سیستم سازی ( سیستم سازی فردی و حرفه ای)
مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با سایر کسب و کارها
فرانچایزینگ
مدیریت مذاکرات تجاری
و …

ثبت نام در این دوره نیازمند یک جلسه مشاوره تلفنی می باشد.
جهت تعیین نوبت مشاوره تلفنی  کلیک کنید.

2. دوره آموزشی مدیریت سیستمی رستوران ( سطح نقره ای)

این دوره به منظور کمک به آن دسته از افراد طراحی شده است که مالک یک رستوران یا فست فود یا کافی شاپ متوسط هستند و حجم تولید و تعداد پرسنل کمتری دارند و همچنین قصد گسترش کسب و کار خود یا همان فرانچایزینگ را ندارند. دوره به گونه ای طراحی شده است که تمامی نیازهای این عزیزان را پوشش داده و به آنها در مدیریت رستوران کمک بسزایی خواهد کرد.
برخی سرفصل های این دوره عبارتند از :
نحوه استخدام و بستن قرارداد با پرسنل
آشنایی با قوانین اداره کار و تامین اجتماعی
نحوه کنترل هزینه و افزایش سود
آشنایی با سیستم سازی در محل کار
اصول برندسازی و تبلیغات
مدیریت ارتباط با مشتری
مذاکره و فروش
طول مدت این دوره حدود 80 ساعت می باشد.
ثبت نام در این دوره نیازمند یک جلسه مشاوره تلفنی می باشد.
جهت تعیین نوبت مشاوره تلفنی کلیک کنید.

3. دوره های آموزشی تک موضوعی مدیریت سیستمی رستوران ( سطح برنزی)

این دوره های کوتاه مدت و فشرده برای کسانی طراحی شده است که مالک یا مدیر یک مجموعه کوچک هستند و یا قصد دارند برای اولین بار در یک مجموعه کوچک به عنوان مدیر یا سرپرست مشغول به کار شده یا به بیان دیگر تازه به سمت مدیر ارتقا پیدا کرده اند و شاید در ابتدای امر قصد یا توان اختصاص بودجه زیاد برای آموزش را نداشته باشند.
برای ثبت نام در دوره های کوتاه مدت و تک موضوعی به قسمت محصولات سایت و یا دوره های در حال برگزاری مراجعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *